Kategorie

Slevy

Naše prodejny

Naše prodejny

Nově prodejna v Jindřichově Hradci!

Průvodce nákupem

Vyberte si zboží

Výběr zboží v našem obchodě probíhá pomocí přehledných tabulek, ve kterých můžete každý sloupek šípkami setřídit vzestupně nebo sestupně. Vyhledávání (nahoře v menu) slouží pro hledaní tak, že zadáte kombinace parametrů ( např. pneumatika o šířce 165, výšce 70 a ráfek 13). Doporučujeme vyplnit pouze parametry, které jsou požadované, zbytek nevyplňujte. 
Údaje o pneumatikách najdete v Technickém průkaze Vašeho vozidla nebo je vyčtěte přímo z Vašich pneumatik.

Způsob platby

Platit u nás můžete:

  • platební kartou (brána Comgate)
  • převodem na účet
  • v hotovosti na prodejně/ dobírkou kurýrovi nebo výdejně

Ceny jsou uváděny včetně DPH a jsou konečné.

Zboží, které máme skladem, je možné vyzvednout u nás na prodejně zdarma.

Dopravné dle platných hmotnostních tarifů přepravců, se kterými spolupracujeme
Pneumatiky většího rozměru než osobní a dodávkové rozváží pouze GW Jihotrans.
U objemnějších pneumatik Vám cenu dopravného sdělíme ke každé zásilce samostatně, v některých případech - zejména při větší objednávce - Vám můžeme poskytnout dopravu zdarma.

Vložte zboží do košíku

Jste-li rozhodnuti, můžete vybrané zboží vložit do košíku, a to kliknutím na tlačíko s motivem „košíku“, případně „přidat do košíku“.
Po kliknutí na ikonku KOŠÍK se ukáže jeho obsah. Zkontrolujte si prosím Vaše zboží v košíku. Počet kusů můžete upravit změnou příslušného pole, případně je možné zboží odebrat.

Zboží odeberete stiskem tlačíka „popelnice“ na řádku konkrétního produktu v košíku.

Z košíku se snadno vrátíte zpět a můžete nakupovat, stačí jen kliknout na tlačíko "Pokračovat v nákupu".

Objednávka zboží

Pokud je všechno v košíku tak, jak má, můžete přistoupit k dalšímu kroku – objednání. Stačí pouze v košíku sjíždět dolů po stránce a vyplňovat údaje. Nakupovat u nás můžete i bez registrace na našem eshopu.

Vyplníte adresu, zvolíte způsob dopravy či vyzvednutí a na rekapitulaci objednávky a její potvrzení se dostanete kliknutím na způsob platby, který Vám vyhovuje.

Objednávku včetně podrobností o platbě a dopravě si ještě můžete zkontrolovat a pak hurá – tlačíkem „Potvrdit objednávku“ nám ji odešlete.

Následně obdržíte potvrzovací email a můžete se těšit na své zboží. Pokud bychom nebyli schopni Vámi objednané zboží dodat, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

Obchodní informace - proč nakupovat u nás

  • Nabízíme kvalitu! Vybíráme zboží dle našeho nejlepšího svědomí.
  • Zboží dopravíme do 7-10 pracovních dnů.

  • Máme o zboží množství informací a proto Vám můžeme poradit.

  • Máme širokou nabídku značek

  • Náš systém je pohodlný a přehledný.

  • Vybíráte přesně podle Vašich požadavků - nejen podle ceny a značky.

  • Jsme lidé, na všem se domluvíme k Vaší spokojenosti.


Potvrzení objednávky

Ihned po obdržení Vaší objednávky se s Vámi spojíme prostřednictvím e-mailu nebo telefonem a potvrdíme Vaší objednávku a sdělíme předběžný termín dodání. 
U běžného zboží je doba dodání do 7-10 pracovních dnů. Výjimečně u zboží, které není běžně skladem, garantujeme dodání do dvou týdnů. Objednávku lze zrušit do momentu potvrzení dodavatelem. Po potvrzení objednávky dodavatelem účtujeme storno poplatek 20% z ceny objednaného zboží. V případě zdržení dodávky Vás budeme ihned informovat a zároveň máte možnost objednávku zrušit nebo změnit dle dispozic.

Expedice

  • Doprava zboží probíhá pomocí zvoleného kurýra či dodáním do pobočky Zásilkovny.
  • Nezapomeňte se s kurýrem domluvit, pokud by došlo ke změně ohledně dodání – čas, místo.
  • Zboží přebíráte proti podepsání přepravního listu a tím stvrzujete jeho zaplacení a řádné převzetí.
  • Nepřebírejte zboží, které bylo poškozeno při dopravě! Sepište s řidičem reklamační protokol. 
  • Doba dodání při vlastním rozvozu je individuální, dle dohody s odběratelem.

REKLAMACE

Informujte nás nejprve prosím:

  • e-mail: auto.stojcin@seznam.cz 
  • telefon 602 327 730.

Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Iproz Centrum, Jarošovská 1371, Jindřichův Hradec, 377 01.

Přiložte doklad o koupi (fakturu).

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu: 602 327 730.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.